Czynności serwisowe instalacji wykonanych przez PUH GRASNT – nie podlegające
gwarancji.
Stawka za każda rozpoczętą godzinę pracy serwisanta = 180 zł netto + VAT
– początek pracy : godzina, o kótrej serwisant dojechał do miejsca serwisu wskazanego
przez Klienta,
– zakończenie pracy : godzina, o której serwisant odjechał z miejsca wskazanego
przez Klienta.
Czynności wykonane w dni : sobota, niedziela i ustawowo wolne od pracy : stawka
podstawowa x 2.
Czynności wykonywane w godzinach od 18.00 do 8.00 – stawka podstawowa x 2.
W przypadku realizacji zlecenia w dni wolne od pracy w godzinach „nocnych” – stawka podstawowa x 4
Do ceny usługi należy doliczyć wartość zużytych materiałów (do rozliczenia przyjmujemy ceny katalogowe producentów na podstawie oficjalnych cenników obowiązujących w momencie usuwania awarii) i koszty dojazdu (koszty tej pozycji są pod linkiem : http://grasant.pl/cennik/uslugi-serwisowe/598-2/ )
UWAGA – w zdecydowanej większości przypadków awarie usuwane są w czasie jeden-dwóch godzin a najczęstszą przyczyną „awarii” są samodzielne zmiany w oprogramowaniu urządzenia bez wcześniejszego zapoznania się z instrukcją obsługi. W przypadku awarii związanych z przepięciami w sieci elektro-energetycznej czy wyładowaniami atmosferycznymi – wystawiona faktura może stanowić podstawę dochodzenia zwrotu poniesionych kosztów od ubezpieczyciela budynku lub dostawcy energii.